Langkawi , here we gooooooooooooooooo!!
Yeayy dapat pergi langkawi with maa friends :) ! totally tak rancang laa . UNPLAN! but semua berjalan lanacar! Alhamdulillah:) . Actually lama dah plan but this time baru menjadi ! wuhooo!
Okeyy ! pic ni time tunggu feri. lama sunggggguh!! so snapping time :DD
This is our first time bila jejakan kaki di muka bumi Langkawi :D
Here me :D ! muke bulokkk! tu yg edit. hahaha
Lepas je sampai kte olang mandi2 teruih merayap ! hehe . malam kt langkawi mmg syok!
Malam yg sempoii :DD
Me , Ida n Zue :D
Okeyy laa tu utk malam pertama . tak snap byk sbb shopping punya hal terus tak igt nak snapping2 . haha :D soleeyy guyss.







No comments:
Post a Comment